ثبت سفارش:

1. چجوری میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟

اول اینکه خیلی خوشحالیم که ما رو انتخاب کردید، عشق میکنیم 😁. واسه ثبت سفارش توو وِوِلا وارد صفحه محصول مورد نظرتون بشید و بعد از انتخاب سایز یا رنگ و ... گزینه ی "افزودن به سبد خرید" رو انتخاب کنید تا محصول به سبد خریدتون اضافه بشه. حالا با مراجعه به سبد خریدتون و تکمیل اطلاعات سفارشتون ثبت میشه و ارسال میشه خدمتتون.

2.واسه ثبت سفارش عضویت اجباریه؟

نه آقا اختیار دارید. شما میتونید محصول مورد نظرتون رو بدون عضو شدن توو سایت هم خریداری کنید. اما یه تفاوت هست. اگه عضو سایت ما بشید میتونی مرحله به مرحله از روند ارسال کالاتون با مراجعه به پنل کاربری و بخش سفارشات مطلع بشید، ضمن اینکه از تخفیف ها، جشنواره ها و کالکشن های جدیدمون با ایمیل یا پیامک با خبر میشید و با گرفتن یه تخفیف خوب میتونید کلی پول سیو کنید.

3.میتونم سفارشم رو تلفنی ثبت کنم؟

ثبت سفارش به صورت اینترنتی هم واسه ما راحت تره هم شما، اما اگه به هر دلیلی نتونستید سفارشتون رو نهایی کنید با کارشناسای پشتیبانی ما تماس بگیرید تا سفارشتون رو واستون ثبت کنن.

4. مبلغ سفارش رو به چه روش هایی میتونم پرداخت کنم؟

اول اینکه قابلتونو نداره، اما حالا که اصرار میکنید 😅 پرداخت مبلغ سفارش در حال حاضر فقط از طریق درگاه بانکی امکان پذیره.

5.چه ساعت هایی میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟

شما میتونید سفارشتون رو هفت روز هفته و تمام ساعات شبانه روز ثبت کنید و از این نظر هیچ محدودیتی نیست.

6.آیا میتونم یه کالای جدید به سفارشم اضافه کنم؟

اگه بعد از ثبت و پرداخت سفارشتون خواستید یه کالای جدید به اون اضافه کنید، وارد حساب کاربریتون بشید، اگه سفاربشتون از انبار خارج شده باشه سفارش جدیدتون به صورت یک سفارش مجزا ارسال میشه، اما اگر از انبار خارج نشده باشه، سفارش جدید به سفارش قبلی اضافه میشه و نیازی نیست یه بار دیگه پول پست پرداخت کنید.

7.آیا میتونم حضوری خرید کنم؟

قدمتون رو چشم، شما میتونید به انبار وولا مرجعه کنید و خریدتون رو انجام بدید، فقط اگه خواستید تشریف بیارید قبلش باهامون هماهنگ کنید تا شرایط پذیرایی رو فراهم کنیم.

8.آیا میتونم سفارشم رو لغو کنم؟

بعد از ثبت سفارشتون اگه به هر دلیلی خواستید لغوش کنید، باید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. اگه مرسوله شما از انبار وولا خارج نشده باشه سفارشتون لغو میشه و مبلغ سفارش عودت داده میشه، اما اگه تحویل پست داده شده باشه، بعد از اینکه مرسولتون رو تحویل گرفتید؛ باید بدون باز کردن پلمپ دوباره واسمون ارسالش کنید و هر موقع به دستمون برسه مبلغ سفارشتون رو تقدیمتون میکنیم. توو این حالت هزینه ی بازگشت کالا توسط پست به عهده ی خریدار هستش.

پیگیری ارسال سفارشات:

1. سفارشات چجوری ارسال میشن؟

سفارشات شما از طریق پست یا تیپاکس خدمتتون ارسال میشن.

چجوری میتونم از وضعیت سفارشم با خبر شم؟

با مراجعه به این لینک و وارد کردن شماره سفارشتون میتونید از وضعیت سفارتون با خبر شید.

کد رهگیری مرسوله واسم ارسال میشه؟

بله، بعد از تحویل مرسوله به پست، کد رهگیری اون به تلفن همراهی که توو صورتحسابتون ثبت کردید ارسال میشه و میتونید با کلیک روی اون از آخرین وضعیت ارسال کالاتون با خبر بشید.

2.سفارش من چند روزه به دستم میرسه؟

توو روزای کاری اگه سفارشتون رو قبل از ساعت 12:30 (پنجشنبه ها 11:30 ) ثبت کنید، سفارشتون همون روز ارسال میشه و اگه ثبت سفارشتون بعد از تایم اداری شرکت پست یا توو روزهای تعطیل باشه، روز کاری بعدی ارسال میشه خدمتتون و اینکه چقد بعدش توو جیبتونه بستگی به شرکت پست داره که معمولاً بیشتر از دو روز نمیشه، اما خیالتون راحت باشه که ما در سریعترین زمان ممکن مرسولتون رو تحویل پست میدیم.

3.اگه مامور پست مراجعه کنه و ما خونه نباشیم تکلیف چیه؟

مرسولتون به اداره پست منطقتون برگشت میخوره و باید واسه تحویلش تشریف ببرید اونجا.

شرایط بازگرداندن کالا:

۱. اگه کفشی که به دستم رسیده سایزم نباشه چی؟

اگه کفشی که دریافت میکنید به پای شما بزرگ یا کوچیک باشه، باید اونو تووی بسته بندی که واستون ارسال شده قرار بدین و بعد از هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی، بدون کندن آدرس و ... اونو واسمون برگشت بزنید تا سایز مورد نظر شما مجدداً ارسال بشه خدمتتون. لازم به ذکره کفشی که برای ما برگشت میزنید نباید تا شده، کثیف و یا خاکی باشه چون در اینصورت ما شرمنده ی شما میشیم و نمیتونیم اونو قبول کنیم.
توو این حالت هزینه ی پست مجدد به عهده ی شما هستش.

۳. اگه محصولی که به دستم رسیده معیوب باشه تکلیف چیه؟

کارشناسای ما قبل از ارسال هر محصول، هم از نظر ظاهری و هم از نظر دوخت و ... چک میکنن تا یه وقت خدایی نکرده جنس معیوب به دست شما نرسه، اما اگه یه زمان این اتفاق افتاد، شما زحمت میکشید و با کارشناسای ما تماس میگیرید و موضوع رو بهشون اعلام میکنید، اونا هم بعد از بررسی موضوع از شما میخوان محصولتون رو برگشت بزنید. حالا اگه از هون محصول بازم موجود بود که دیده ی منت ارسال میشه خدمتتون، اما اگه موجود نبود میتونید یه مدل دیگه انتخاب کنید یا پولتون رو پس بگیرید. ضمن اینکه هزینه بازگشت و ارسال مجدد محصول هم به عهده ی وِولا هست. ما نمیذاریم آب توو دلتون تکون بخوره، خیالتون راحت 😉

۲. آیا میتونم کالام رو مرجوع کنم؟

اگه یه زمان خواستید کالای دریافتیتون رو مرجوع کنید، اول باید با کارشناسای فروش ما تماس بگیرید و بهشون اعلام کنید. بعد از اون محصول رو تووی کارتنی که واستون ارسال شده قرار بدید و به آدرس فرستنده ارسالش کنید. لازم به ذکره که کفشی که قراره مرجوع کنید باید کاملاً سالم باشه و اگه کثیفی، لک، آثار پوشیده شدن و یا خاک روی اون باشه ما شرمندتون میشیم و نمیتونیم قبولش کنیم.
بعد از اینکه محصول به دست ما رسید و کارشناسامون از سالم بودن محصول اطمینان پیدا کردن، مبلغ سفارش خدمتتون برگشت زده میشه.

در صورتی که کالا رو مرجوع کنم هزینه ارسال به عهده ی کیه؟

اگه کالایی که قصد مرجوع کردن اون رو دارید معیوب باشه، هزینه ی بازگشت و ارسال مجددش به عهده ی وِوِلا هستش، اما اگه کالای مرجوعی شما برای تعویض سایز یا انصراف از خرید به دست ما برسه هزینه ی بازگشت و ارسال مجدد به عهده ی شماست.

چه محصولاتی قابل مرجوع نیستن؟

کالاهایی که برچسب ها، تگ ها و پلمپ هاشون باز شده باشه یا جای لک، کثیفی، شکستگی و بوی بد روشون دیده بشه قابل مرجوع کردن نیستن.

اینجا همه چی شفاف و زلاله، مطمئن خرید کن 😉